..::Wawa Yusoff::..: ..::Sejenis R.I.N.D.U::..

Tuesday, June 28, 2016

..::Sejenis R.I.N.D.U::..



Rindu. betul rindu. Semalam 2 org kesayangan ni tidur awal. Mommy nye pun lena awal. letih lain macam. Lepas masak2 utk buka puasa badan gigil. Maklumlah, baru start keje balik lepas cuti lama. Dengan mengepam kat office lagi. ecececeh.

Harini terlajak sahur. sempat teguk air kosong + susu kurma + biskut oat sekeping. Ok lah tu. Memang kalau ikut kan ibu menyusu ni serba x cukup lah kalau sahur gitu. Nak buat camne, Hanan dobot ajak mommy dia golek sampai mommy pun sambung terlelap. hehehe

Kerinduan sungguh kat anak - anak. Kejap je ramadhan nak sampai hujung. serba tak sempurna aku rasa ramadhan tahun ni. Yela, seminggu puasa di hospital. pastu 2 minggu puasa kat rumah urus anak, ke hospital, ke klinik. Moga ibadah pahala aku di terima. Takut rasanya kalau semua amal jadi sia - sia. huhuhu.

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...