..::Wawa Yusoff::..: ..::Si Dobot Comel::..

Monday, May 23, 2016

..::Si Dobot Comel::..



Tak cukup si Kael,si Hanan dobot ni pon dah pandai buat mak dia stress. ahaha. Geram tau!!

Hanan nak masuk 6mo dah. Sebelum ni milestone dia agak ketinggalan. yela.. dah 4 bulan masih taknampak usaha nak ngiring or niarap. Always terkapar seadanya.. Dan Hanan ni pulak jenis budak yg pendiam, baik lah senang ckp. risau jugak aku pada awal nya...




Nah.... tibe2 masa 5mo. Zuppp!!! segalanya berubah. ahahaha. aku tengok dia tiba2 boleh meniarap. takde latih2 ngiring2 ke ape.. laju je pusing nye. siap jadi jam lagi. tanjat mommy tau. Lepas tu sekarang ni dia laju sangat nya pon bergolek. memang kerja aku mengutip dia dari atas lantai letak atas tilam. dan setiap kali nya pon dia akan ke jubin jugak... siap bertenang lagi.





Kalau nak cerita pasal Hanan ni memang 15 entry mommy boleh sembang. Saje je aku tak update.. nak mengaku malas malu pulak.. kahkahkah.

Mikhael?? Lagi macam2 cerita dia. nanti aku update pulak pasal si abang tu. Manja sangat. Manja melampau. Manja yang kadang2 ku hanger kan ajer. Aku mak biasa yang kadang2 memang naik hijau nya. ahahahaha.




Sekian cerita si Hanan.....
Ya Hanana.. Ya Hanana...

bye ❤❤
posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...