..::Wawa Yusoff::..: ..::Denggi atau Viral Fever::..

Thursday, March 12, 2015

..::Denggi atau Viral Fever::..

Assalamualaikum

Harini, petang ni, bersiaran dari rumah,
Kael pon tido. sambil taip sambil lipat kain. line selkom ni mcm siput sedut.
cepatlah masuk Unifi, senang sikit jari jemari ketot ni nak menaip

Ahad,balik dari Ho chi Minh aku dah x sedap badan.
Isnin, x boleh bgn lgsg. nak pegi klinik pon x boleh. nasib dah apply cuti.
Selasa, pegi kerja. rasa mcm dah cukup gagah,


Rabu sekali lagi x boleh bgn, surrender.. ke klinik la jawabnya.
Blood test ade 2 kemungkinan. Samada Viral fever atau denggi sebab doc ckp darah aku tak stabil dan esok kena lagi dtg amik darah.

Harini, pagi2 badan kael dah panas. aku pon masih lemah badan.
E.L la jawabnya. gasaklah ko labu.. klu org bising ko pindahkan aje sakit yg ade ni kat diorang. Harapnye xde lah yg bermulut puaka, officemate semua baik2 belaka. termasuklah boss. understanding orangnye. Alhamdulillah.

Menulis harini tiada bersebab, 
sekadar melepas rasa kot kalau ade yang membaca,
sekadar meluah penat sakit badan yg tak terkata,
sekadar bebelan kecil keupayaan diri yg hampir tiada.

Moga esok kami berdua baik-baik sahaja,
Mungkin ini bayaran atas Nikmat yang telah di terima,
Atau mungkin juga untuk Nikmat yang bakal diberi olehNya
DIA lebih tahu.

Mommy nak doa banyak2 bulan ni dapat jual 8 Set promo ESP :p
Allah Ya Wahab... :)

Korang kalau nak beli ESP roger aku ok!

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"

Pengedar Shaklee Sg.Buloh [LINK

2 comments:

Chekgu Azrine said...

Cpt sembuh ye sis wawa

Mila Hilas said...

semoga cpt sembuh ye