..::Wawa Yusoff::..: ..::Rezeki::..

Wednesday, January 14, 2015

..::Rezeki::..

Assalamualaikum

Org cakap setiap yang jadi ade hikmahnya, yakin dengan Allah.

Alhamdulillah apa yang sepatutnya selesai, dah selesai. 
Selebihnya... bukan lagi urusan kami...
Moga apa yang aku kongsikan sebelum ni menjadi ikhtibar dan peringatan untuk semua.

Entry lepas yang sekadar amaran dan peringatan buat semua pengusaha dan juga peniaga.
Org kalau dah terdesak, 1001 macam cara dia ada untuk melunaskan niat nya.

ok. Tutup buku. letak tepi. move on dengan kebahagiaan yang Allah dah beri.
Alhamdulillah semuanya lebih baik. Allah jentik kami bagi tesedar sikit. 
Hehehehe.


Ada banyak bentuk rezeki,
Berkasih sayang juga rezeki,
Dikelilingi kawan yang baik juga rezeki,
Tengok mak ayah sihat walafiat juga rezeki,

Tapi kena ingat,
Kereta hilang juga rezeki,
Anak tak sihat juga rezeki,
Kena caci maki juga rezeki..

Rezeki apa?
Rezeki Allah bagi perhatian lebih kat kita..

Ustaz Ebit Lew selalu cakap :-
Allah uji sebab Allah sayang kita..
Rezeki la tu kan...

Hidup kalau susahkan orang,
Allah akan susahkan kita balik,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...