..::Wawa Yusoff::..: ..::Promotion July : Tonik Ajaib::..

Tuesday, July 1, 2014

..::Promotion July : Tonik Ajaib::..


Pagi tadi terintai2 lah pasal promo bulan July, ntah kenapa hati asik kata Vivix yg menjadi pilihan shaklee utk promo july.

Sekali....tepat tekaan ku!! 
Kurang pada setahun shaklee buat promo utk Vivix ni. 

Buy 6 Free 1

Mari berkenalan dengan Vivix a.k.a TONIK AJAIB ini :)

Memperbaiki DNA.

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.

Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix Shaklee


  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. -Credit-

Siapa yang sesuai mendapatkan VIVIX??
*Pesakit Parkinson
*Mereka yang mengalami masalah jantung
*Mereka yang mengalami sakit dan sengal sendi
*Pesakit diabetics kronik
*Pesakit kanser
*Orang tua yang lanjut usia -susah nak suruh diorang amik saupplement dalam bentuk kapsul kan-

Vivix Sangat sesuai dijadikan hadiah buat org yg kita sayang.
Jangan anda persoalkan tentang harga jika anda memikirkan tentang kesihatan dan kebaikan yang mereka bakal per'olehi. 

In shaa Allah, Vivix dapat membantu dalam merawak sakit kronik.


untuk promo kali ni perlbagai faedah aku offer kat korang.

Free membership seumur hidup dengan hanya membeli 2 botol Vivix (Jimat RM 65)
Boleh pakat share dengan kawan kalau ade yg memerlukan.
Free postage walaupun hanya membeli sebotol Vivix. Jimat RM 10

No comments: