..::Wawa Yusoff::..: ..::Cuti raya ku ciput::..

Monday, July 21, 2014

..::Cuti raya ku ciput::..


Curi update sket sebelum balik.
Next monday raya dah kan??
sekejapppppp sangat rasa. Persiapan??
All done. Alhamdulillah..
Tetiba rasa nak buat ucapan terima kasih ke suami.
muahahahaha :D


Pagi ni cek payslip tunggakan gaji 4 bulan x masuk lagi..
Redhaaaa... Allah dah bagi macam2 dah...
So, pasrah jela raya ni ngabiskan duit laki.
hahahahaha :D

Nampak sangat DIA nak suruh aku ber Serdehana untuk raya kalini.
Baiklah....baiklah.... nampak nya raya ala kadar jela pasal nye raya ke-3 dah start kerja.
Lagi lah pasraahhhhh...

bye, nak balik.


Jangan lupa PM aku sekiranya korang perlukan  mana2 produk shaklee. Taknak ke beli sebotol 2 supplement hadiah kat mak ayah sempena raya nak balik kampung ni??
Cuba lah bagi sebotol AJHT untuk yg sakit lutu, ataupun VIVIX untuk yg strok, barah, dan lain2 sakit kronik. Dan juga OMEGA GUARD yg sangat sesuai untuk darah tinggi. Pm ok :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...