..::Wawa Yusoff::..: ..::Moh ler mengganti puasa::..

Tuesday, May 6, 2014

..::Moh ler mengganti puasa::..


Salam rejab.


Aku baru hegeh nak mengganti puasa. Walaupun tak sahur. Sebab nya dah berminggu2 niat nak mengganti tp tak jugak terlaksana. selalu nya aku terlupa. tp ni semalam dah niat mmg nak ganti puasa. Jadi, teruskan puasa. In shaa allah. Kalau boleh nak straight habiskan puasa 5hari, moga dipermudahkan. Aku ni kalau mengganti lompat2 hari lagi lah liat.. ape nak jadi?? hish -,-





Korang dah habis ganti ke belum...?? Tak lama lagi nak ramadhan dah.. kang termengandung kang tak larat pulak nak mengganti. Baik ganti cepat2 tau. hehehe :)


2 comments:

Amal Salleh said...

termengandung katenye hahahha

lovelywa said...

tinggal lg 1 je tak ganti2 lg nih..iskh

btw Salam Ziarah dan salam perkenalan jua..