..::Wawa Yusoff::..: ..::Sedapnya burger itu::..

Monday, January 27, 2014

..::Sedapnya burger itu::..


hai. 
Tinggal 4 hari je lagi kerja sebagai selangorian. muehehe :D
Dan harini nak buat entry giveaway saje. 
Korang yg tgh buat giveaway tu nantikan penyertaan ku.. har.har.har. 
Ni cakap terus terang ni, ni bukan join saje2. ni mmg join nak menang tau!
  *gelak beterabur*



6 comments:

Mommy_Cha said...

hamboih beger background luna maya.
curlass ko jah!

amal salleh said...

motip? tnjuk mcm luna tu nk mkn beger? hahahaha

~ NANA ~ said...

amboii kelas sgt burger siap ada music not gituuu

Wawa Yusoff said...

kahkahkahkah!!

Micha & amal : mmg ku dah hagak ade je yg nak mengkondem beckground ku ituuu :D

Nana : Mommy duduk umah sensorang, manja kan diri lebih sikit lah... hihihi :D

shaliza aziz said...

terus jadi lapar huhu

Fiza Rahman said...

Lapar tgk burger tu.