..::Wawa Yusoff::..: ..::Penambahbaikan dan sedikit kelegaan ::..

Thursday, December 5, 2013

..::Penambahbaikan dan sedikit kelegaan ::..


Hai... (",)
Ade yg perasan x ? Ade? Ade?
hehehe. Header baru. Salam cendawan baru dan nota kaki yg baru. 
Jadi, xpayah la setiap kali buat entry pun nak kena taip salam. 
Nanti kalau ade masa aku buat tutorial ye.

Buat semua ni utk release perasaan yg tidak baik dalam diri. a bit lega cuma tak lega sepenuhnya. Aku ni manusia biasa yg serba tiada kehebatannya. Sekali kesabaran di duga adalah sangat mustahil utk aku lupakan begitu sahaja. 

Biacara nya lembut seperti bidadari,
Lembut lidahnya tidak terperi
Agama diguna utk berlagak suci 
Sedangkan dirinya sangat tidak digemari.

Mulut celupar menjadi teman
Teserlah padanya segala keburukan
Hidup sendirian serba kekurangan
Jiwa kacau kesan sampingan

Tidak tidur tidak makan
mengenangkan nasib kononnya ditindas
Sembang sana sini memburukkan keadaan
Satu hari, Tuhan Akan balas.

 Istighfar sudah, mengucap pun sudah,
Nampak dia rasa mcm nak ludah
Aku manusia biasa yg ada rasa gundah
Kalau korang kenal dia mesti korang pun menyampah.

Rasa marah, Rasa benci.
Kadang2 rasa mcm nak maki
Semua ini sifat manusia hakiki
Kita bukan Suci macam nabi.


Sekian. wassalam


14 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

perasan..perasan..mmg cantik lah,,header baru lagie..yg salam tue pon menarik

Hana Soffelia said...

alahai comel sgt la wa salam cendawan tu..

yUmiE AzuRa said...

Be strong wa..Allah sentiasa bersama org2 yg benar.ingt kn diri yg ko ade budak cendawan,die xde.sbb tu die dengki dgn ko.
eh aku malalut..huhu

Chekgu Azrine said...

Lawa header baru sis

wawa yusoff said...

bolehla kan..hasil tgn sendiri.. hehe. tq rosislinda :)

wawa yusoff said...

hehehe. cendawan dimana2 hana :D

wawa yusoff said...

aku pun nak ckp gitu boleh?! hahaha. kelasss ayat ko mayumie. sejuk hati baca :p

wawa yusoff said...

bolehla cikgu..
buat tatapan sendiri. hehe. tq sis!

glazsliper said...

samalah. akk pon buat auto salam dgn footer tu senang tak yah taip2 hehe

Wawa Yusoff said...

Kak ida. wa x sempat nak khatam lagi blog. baru je sampai entry dolu2. Comey rambut mama elin ni. Hehehehehehe :D

Umi Qi said...

Wawa sayang!
What happen wawa...ada orang buat wawa sakit hati ke....Allah, dari sudut jauh hati Umi Qi, Umi Qi tahu wawa ada je manusia yg bertopengkan syaitan....sesetengahnya berdusta dibelakang kita...biarlah Allah yg membalas ye wa...

Umi QI pun windu pada wawa dan elman...sonok tgk pertama kali jumpakan diorg berdua...mcm sgt serasi nk jd kawan baik esok besar. :)

Wawa always ye happy...suka tgk wawa buat bento2 comel2...pedulikan mereka2 yg suka menyakitkan hati wawa...ingat! Kami gojes senantiasa ada disisi mu wawa mmuahhh :*

ctmah said...

berani kerana benar wa!
ko kena kuat selalu. abaikan je mulut2 puaka yg xguna tu

bersungguh2 aku baca pantun ko ni k =)

Love Razila said...

Ok Fine, saya sangatttttttttttttttttt jelesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Nak belajar gak. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. nak cantikkan blog. hahahahha

Mimy Hamid said...

wa caner nk buat header gitu..n assalamualaikum tu..nakkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...