..::Wawa Yusoff::..: ..::Buat background Sendiri::..

Thursday, November 7, 2013

..::Buat background Sendiri::..


 Ehem! :)



Assalamualaikum semua. Asik menukar background jela keje aku kan. hehehe. aku ni cepat bosan. rasa tak kena je tukar. yg ni mungkin lama sikit kot sebab buat sendiri. gigih weyyy.. semata nak ikut taste sendiri. Ade terselit cendawan dan lebah pink tu pun dah puas hati.

Dah buat penat2 takkan nak tukar lain ye dak :p

Tapi rasa nya mcm nak tukar heder pulak sebab nampak kosong ke camner? 

So, ape kata korang?? ok ke tak?? Header nak kena fancy ke biar gitu?







1 comment:

Love Razila said...

Wawa...ada tutorial nak buat wallpaper dak??nak buat gak. nak ikut selera sendiri gak...jeles tau asyik tukar je...nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

email link yer kat rz1109@gmail.com.
Tq WAWA =)