..::Wawa Yusoff::..: ..::Bento cap Mommy dan Elman::..

Tuesday, June 4, 2013

..::Bento cap Mommy dan Elman::..

Hai....hai :)

harini x ngantuk. sebab semalam tido kol9. awal sesangattt.. nak tido kan elman dengan aku sekali lelap. Nikmat tido awal, bangun pagi sangat segar dan hasil dari kesegaran maka nye bento hari ni ade 2 :)


Bento Elman Mikhael
Sweet corn with Unsalted butter, 2pcs Chicken Nugget, Seedles Grape and manggo.


Bento Mommy
Tempura chicken nugget, Onion Ring, manggo and cheese Dip.

Amacam..? hahaha. dah bosan makan kat cafe opis. makan nugget pun jadilah.. Ini semua segera. tak koser aku nak men bawang celup2 tepung pepagi bute.

Harap korang tak bosal la ye cerita bento aku bg hari2. ngeeee :p

Nah! gambar pak aji sekeping...!





wakakaka..!!

Ini kerja mak ika, pengasuh elman mikhael. Dia mmg rajin dok layan elman mikhael. tu aku cakap, aku antara yg bertuah dapat pengasuh yang baik dan sangat sayangkan budak2. alhamdulillah.. :)

Matikla korang kena tgk gambar ulangan dari intastag aku. muhehehe :p

ini ntah ape kesah budak bulat ni sibuk nak bebedung plak petang2 sabtu haritu. baby tua dah umur 1 tahun 3 minggu baru sibuk nak bedung tidur lena2. masa kecik syiok je plak tgk tido ngangkang kan.

Tak kesahla sayang.... janji mau tido. i love u!!



**Tak sempat komen??? LIKE pun OK ape :)
 

5 comments:

Aeen said...

haha...da besar baru nk sibuk tidur bebedung ek...time kecik dlu bebas je kan...same la mcm Raees....time baby2 dlu susah nk berbedung...dah ligat ni senyap n lena tido bila berbedung..hehe

ctmah said...

hai pak aji..heheh!
sape yg dera elman ni...muka penuh pasrah gituw..hihihi

Love Razila said...

eM..hari2 tgk BENTo ni...maulah jadi ikutan pula lepas ni...tunggu anak ku besar sikit. hehehhe =)

Cik Puan Rara said...

comeinya pak aji kecik.hehehehe.seyes omei!

Mimy Hamid said...

pak aji kecik..hahah baik nya berbedung ..kalau Fayel jadi hulk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...