..::Wawa Yusoff::..: ..::Back to Bento::..

Tuesday, April 9, 2013

..::Back to Bento::..

holaaaaa :D
lame sungguh rasa x berbento. disebabkan tak sehat. elman pun bwk makanan cincai je. mane yg sempat. kesian dia. Now, mommy dah sehat. food kat fridge pun ayah dah topup kan jadi mommy dah boleh bekalkan mcm2 untuk elman mikhael

3.4.2013 
Bihun Goreng, Pear and Cheesy crackers for snack

Resepi bihun goreng guna resepi nasi goreng elman [LINK] .
Just tukar kan nasik ke bihun

4.4.2013 
Rice ball, Meatball soup and cheesy crackers for snack

8.4.2013
Rice Ball, Stew Ikan Dowry and Oreo For Snack
Resepi Stew ikan Dowry [LINK]

 9.4.2013
Happy triangle rice, Mushroom Soup, Manggo and oat crackers for snack


Oh....!! Sangat berpuas hati dapat buatkan ni semua untuk elman mikhael. sepanjang aku tak sehat aritu dan tak dapat buatkan dia bekal, sepanjang hari aku resah. serba x kena. pi keje pun hati tak senang risau anak tak makan. padahal ummi liza memang ada je bagi elman makan cuma aku yg resah sendiri sebab x dapat bekalkan dia makanan... hihi :)





**Tak sempat komen??? LIKE pun OK ape :) 
 

4 comments:

SweetLikeWhat said...

rajin mama elman..tabik spring ;)

Mimy Hamid said...

terbaik till now solid food..akak dah tak larat la dik..fayel pun dah setahun makan je apa mak apaknya masak...yg penting xder perisa

mrs kayrul said...

cantiknya bekal bento elman...rasa sayang nak makan plak

mama leen said...

comeyyyy