..::Wawa Yusoff::..: ..::Kembali Sihat.Alhamdulillah::..

Wednesday, February 27, 2013

..::Kembali Sihat.Alhamdulillah::..

hye korang..korang dan korang.
dengan ini aku mengumumkan kembali bersiaran. ade org kesah ke tidak? macam tidak?
ok. teruskan.

Alhamdulillah dengan limpah dan rahmatnye aku dapat kembali bekerja seperti biasa selepas 5hari setengah cuti sakit. dah kenape intro aku mcm nak bagi khutbah jumaat pulak neh?! Ok, xpe. mungkin ade sedikit berbaur keinsafan di situ. wakakaka~

I'm back!!

Wallaweiiiiii... lame gile x bercinta dengan blog sendiri. aku tak sehat ko tau x.. Stokin dan aku dah jadi kwn baik. Highfever yang menyerang seluruh isi rumah. bermula dengan  anak buah aku si aina dan aqil arfan, pastu mak, pastu ibu aqil, ayah aqil, awon, sampailah aku. Demam yang memang melumpuhkan sistem ketahanan badan. gitewww ayat punye nak bagitau ko sakit kan.. ..

Tak3, demam ni mmg sangat melemahkan fizikal dan mental ko tau x. Jatang sangatlah aku demam lembik cenggitu. sampai berpapah nak ke klinik. Jalan pun mcm nak tumbang. Kesian elman mikhael. aku asik suruh dia tido je... mau x nye. aku x larat wey nak melayan kan dia... Elok mirzal balik kerja mmg dia bekepit je dengan mirzal. Aku lepas mkn ubat terus collapse. aku dengar je dari dlm bilik dia main dengan mirzal. pastu dengar tapak tangan kecik.. kecepek..kecepek..kecepek... merangkak masuk bilik. tau2 dah sampai hujung katil.. olololo...comel..! terus aku amik tido bersama. Clever boy! dia x kacau pun mommy dia sakit. 

Esok nye tak larat aku mintak mirzal hantar ke rumah ummi liza. aku nak rehat bebetul kat rumah. Lagipun kesian kalau dia dengan aku. tak ter urus keadaan dia. Korang kalau demam pegi klinik cecepat eh. Bahaya tau. jangan tunggu cam aku. dah malam baru nak p klinik..! Terus dpt treatment on the spot gak sbb low sugar and low BP. kitorang punye demam mmg sangat lah kuat. badan akan shaking, sejuuukkk, lemah mcm nak tido tp korang takkan boleh tido. ubat dia adalah PCM dan Antibiotik je. Alhamdulillah cek darah semua xde denggi. lega. tp simptom tu lebih kepada chikungkunya. Tp xde plak doc cek yg tu. tak kesahlah. apepun aku dah sehat. cuma saki baki lemah badan tu masih terasa lagi la..Tapi ade gak t'pk nak buat UPT.. cam suspen je demam kalini. hak3 :p

Sepanjang cuti ni ade banyak entry  aku nak up sebenarnye. tp nantilah. baru je sihat. kasi can aku rehat  k.




9 comments:

SweetLikeWhat said...

alhamdulillah dah sihat..anis pun baru baik selsema nih..huuhu..

Allene said...

rilex dlu wawa... entry tu boleh buat bile2... =D

Mommy_Cha said...

harapan momycha semoga UPT positif...ahaks!

cha said...

alhamdulillah dh sihat. lama tu u mc. take care :)

Aeen said...

Alhamdulilah dah sehat...selamat kembali...:)

Cheyan said...

Alhamdulillah..sehat dah..

erna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
erna said...

UPT? apakah? adakah? huhuhu

apapun alhamdulillah dah sihat. take care wawa~

e k i n ♥ y u s r i said...

waaa....
selesema ekin x bek2 lg