..::Wawa Yusoff::..: ..::27 tahun yang sempurna::..

Thursday, February 7, 2013

..::27 tahun yang sempurna::..


Alhamdulillah... Bersyukur Ya Allah... Bersyukur..!

Aku bersyukur dengan kurniaan usia yang Allah kurniakan kepada aku. 

Dan Hadiah sempurna dari Allah di usia 27 tahun ini adalah melihat Muhammad Elman Mikhael yang sihat dan cergas dan membesar depan mata aku.

Walaupun dikala detik 12 am 6 februari 2013 aku masih berjaga menjaga Elman Mikhael yang demam dan merengek. Tp bila tgk dia sihat pagi ni, aku puas!

Walaupun xde sambutan walaupun dari mirzal (aku rasa dia lupa pasal semalam elok je dia keluar. Dia balik kol berape pun aku tak pasti. pasal pagi tadi tejaga dia dah ade kat sebelah.) tp aku ok je. Malam tadi aku dapat buat ape yg aku suke, re-organize rumah, bilik tidur, makan dan elman macam paham yg semalam birthday mommy dia. dia boleh berjaga sampai 11 malam main dgn aku. selalu kol 8 tido dah.

Melihatkan keadaa elman, takde ape dah yg aku nak. Tak de wishlist ke, target nak beli handbag baru ke.. TAKDE..! aku cuma mampu buat sujud syukur atas setiap kurniaan Allah dalam kehidupan aku. Keluarga yang sempurna, Seorang suami yang penyayang, cukup sempurna di mata aku dan seorang anak yang cukup sempurna untuk kami.

Ya Allah, 
sesungguhnya aku bersyukur dan berterima kasih atas pemberian mu,
Aku mohon Ya Allah,
Bantulah aku...Bantulah aku...
Jadikan aku seorang Isteri yang sempurna di mata suamiku,
Bantulah aku dalam memperbaiki diriku,
Dan janganlah engkau tarik ape yang telah engkau pinjam kan kepada aku.

Amin...



*Alhamdulillah*



13 comments:

cha said...

Happy birthday u. semoga diberikan kesihatan yang baik dan kebahagian yg berpanjangan amin :)

CikNaa said...

hepi befday mama elman! yeay.. sihat2 selalu yea..

veesakura said...

happy birthday mama elman!

Mimy Hamid said...

happy birthday wawa..semoga dipermudahkan segalanya...

~ NANA ~ said...

happy birthday dear...i tot kita sama umur, rupanya u tua setahun dari i...hihi

semoga segala doa u dimakbulkn...amin :)

e k i n ♥ y u s r i said...

happy birthday
semoga pjg umur dan bertambah2 rezeki
amin

Aty_Fared said...

Hepi besday dear...:-)

erna said...

Wawa...santek sangat keke kelip kelip wawa kat entry ni. anyway..lagi sekali selamat hari lahir ye :)

e.t.t.y said...

happy sweetday waaaaa......semoga dilindungi olehNya selalu kalian sekeluarga...

ISMA ILYA AHMAD PUAD said...

happy happy day wawa ^_^
moga dipermudahkan segala urusan ye.. ameen :)

Mommy_Cha said...

happy besday dear wawa. semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki yang berlipat ganda....
:)

Wawa Yusoff said...

TQ to all my dear gojes..!!

Mmuuuahhh!!

yatd said...

happy birthday...semoga pjg umur n murah rezeki dan diberkati olehNya selalu...