..::Wawa Yusoff::..: ..::Separuh Hari Bekerja::..

Thursday, October 4, 2012

..::Separuh Hari Bekerja::..



Hari ni half day. *suka sangat*

Nak bawak budak cendawan ni pegi check-up 6 bulan

Aish, sekejap je dah nak masuk 6 bulan

Rasa rindu sangat moment kamu gerak2 dalam perut mommy dulu.

Masuk balik dalam perut nak??!






6 comments:

Aeen said...

Dah kua nk swh masuk blik dlm perot...bile dlm perot suwuh kua cepat2...hehehhe...kite pn rase cam 2 gak..rindu lak nk rase bby grak2 dlm prot..hhheh

erna said...

Wawa, erna suke sangat tengok gambar ciman yang ni. Topi sama dengan iman. memang comel sangat topi tu. erna panggil topi cendawan. famili erna panggil topi chef ^__^

erna said...

cop! erna pun selalu cakap kat iman..meh masuk perut ummi semula.

tamak mengomen sebab lama tak mengomen wawa. hehehe

e k i n ♥ y u s r i said...

hehehehe
rindu ms peknen
tp x sbr nak tngu zara besar jgak
cmne tue?
hehehe

m@m@yAyA said...

salam kenal,

nak tnyala katner erk bli topi tue?puas cr cmnie tp xpenah jumpa ppun..:-(

Wawa Yusoff said...

m@m@yAyA : Topi ni wa beli kat Manjaku Sg.Buloh. Cube cari kat mana2 store/mall area brand pureen.

salam kenal dear :)