..::Wawa Yusoff::..: ..::Funtime with ciman::..

Friday, August 3, 2012

..::Funtime with ciman::..


hari ahad yg lepas. sehari sebelum dia demam. Saje jenjalan abiskan masa petang ke Jusco rawang dengan misi nak beli balang kueh. korang tau kan aku eksaited nak raya tahun ni?? kikikiki :p

 Sexy kan saya??

 Satu jari rasa coklat, satu jari rasa oren

 Mata saya sudah layu.. Saya mengantukkkk...

Ok, dua tangan dua jari, selagi boleh muat dia sumbat jugak

 Tengok tu... amboiiiiii.... sedap sangat lah jari kamu tu....


 Ayah dah pandai nak pegang saya dengan betul... hehe

Mommy..... Saya silau. jom kita balik... 


Begitulah hari minggu kami pada minggu lepas. Dan untuk minggu ni??? Pasti lebih menarik. Ciman akan balik berbuka di rumah wan kat seremban pulak :)



13 comments:

Aeen said...

ala..comeynye dia isap jari...heheeh...wawa jusco rawang best x?

Wawa Yusoff said...

Jusco best. ade TGV lagi. setakat nak jenjalan dengan family mmg OK sangatla. takpayah nak ke OU sana carik Jusco :D

CikNaa said...

bambam nye dia.. bape kilo dh ni wawa?

aTy _faRed~ said...

umah aty belakng jusco rawang tu jer..:)

Mommy_Cha said...

ok baby. anak acik ade baju sejibik macam kamu punya. so, taste mama kamu sama ngan acik. calittt skets :)

nida-razak said...

wawa...baby bee dah besar la..comel... =)

veesakura said...

wah, dah bam bam dah! comel jer die isap jari.hikhikhik.and, selimut tu pon lawa!

Wawa Yusoff said...

@CikNaa

tak sure la berapa. last aritu 6kg, tengok 9hb checkup ni nnt :)

Wawa Yusoff said...

@aTy _faRed~

di kawasan anggun2 itu kah?? :)

Wawa Yusoff said...

@Mommy_Cha

Calet skeettttts! :)

wawa Yusoff said...

hik2.bam bam sgt.. selimut dia tu mokcik dia yg buat. mak nye tgn kayu! :D

erna said...

ciman macam iman. suke hisap jari.bunyik-bunyik pulak tu :)

Azian Elias said...

salam kenal...

anak2 akak dah besar2 dah..