..::Wawa Yusoff::..: ..::campak2 gambar je::..

Monday, April 30, 2012

..::campak2 gambar je::..

Selepas entry yang panjang berjela. 
Kalini entry main campak2 gambar je =)

8 April 2012 : Masa ni baru bukak 3 cm. 
Esoknye tu boleh balik dan sambung keje lagi seminggu :)

15 April 2012 : Berchit chat bersama mereka + Berjalan sakan kat OU dengan mild contraction :)

16 aptil 2012 : 11.35 am : Check in Hospital sungai buloh. Bukaan 4 cm

16 april 2012 : 8.58 am : Lahirnya insan yang kami nantikan. 2.8 kg :)

16 april 2012 : 10.00 am : Elman Mikhael sedang di azankan

16 april 2012 : 4.00 pm : Mirzal had enjoyed his moment as Ayah

19 april 2012 : Muhammad Elman Mikhael di Usia 2 hari

29 april 2012 : Saya sudah botak..!!!! Usia 12 hari => 3.2 kg :)



12 comments:

Aeen said...

waaa..makin bam bam la dia...hehehe

Wawa Yusoff said...

Aeen : hehehe. sangat bam bam.. bila time menyusu tu, terasa sangat pegangnye.. :)

aTy _faRed~ said...

beza 2 hari jer ngan Qaleef eeman..:) dah botak..Qaleef belum lagi..hurrmm..dah terlepas hari ke-7..:( neway..tak ucap tahniah lagi ek..tahniah dear..alhamdulillah..semuanye dah selamat..:) comel sangat..gebu..:)

veesakura said...

alololo tomeinyerr! alhamdulillah, everything ok kan :)

Wawa Yusoff said...

aTy _faRed : yup, memang baby wawa lahir tepat due nye. same goes to u aty, Tahniah.. Qaleef sangat cute :)

veesakura : Vee, kamu ni tgh tunggu masa je kan? all the best k. moga selamat semuanya :)

Syima Syaz said...

eh exact EDD ek? woww....

congratz...comelnya baby! tak sabar nak tunggu si kecik ni keluar..

Wawa Yusoff said...

Syima : yup. alhamdulillah memang dia keluar ontime. hehe :)

All the best. moga semua selamat ye syima.

inysaallah, amin =)

Shakina Farhan said...

wah..muka wawa la si comel ni..

Kak Long said...

rasa menangis kan melihat anugerah Allah tu keluar dr perut sendiri/...

kak long mcm dpt rasakan, wpun tak pernah lagi mengandung dan beranak...tp kuasa Allah tu Maha Hebat kan...

tahniah yer...:)

veesakura said...

yup, tgh tunggu jer ni. x sabar rs. thans for th wishes! :)

cikpingu said...

wah cepatnye naik.. 12ari dh 3.2kg.. smoge cepat besar..

Cikpuan rara said...

shomeeelllssss nya dye.