..::Wawa Yusoff::..: ..::Dah 3 bulan kawen baru harini buat entry bertandang. aci tak?::..

Monday, October 3, 2011

..::Dah 3 bulan kawen baru harini buat entry bertandang. aci tak?::..

hihihi. malu plak rasenye. dah lama x update nih. sampai xtau nak mula ayat mcm mane.

oklah, straight jela ye. malas nak panjang2. lagipun cerita dah basi sgt ni. perut pun dah muncit. hihi

Majlis Bertandang : 9 Julai 2011
Tema : Royal Blue + Gold
Location : Balai Kerapatan,
Institut Perguruan Maktab Raja Melewar. N.9

 Pelamin.. Suka sangat

 Family yang menghantar. Mekasiiihhhh.. *hugssss*

 My Happy Family, Sportinggg sangat!

Family In-Law, Happening!

Alhamdulillah, majlis berjalan lancar walaupun ade gangguan sikit sebab Perhimpunan HARAM BERSIH tu kan. Memang saje tulis besar2, sbb ade kawan2 yg call x dapat datang, and ade yg patah balik sbb sangkut dengan JEM semua. apepun, kami bersyukur sbb Majlis kami lancar dan xperlu jalan kaki mcm Pengantin yg kat K.L haritu. serious kesian kan.

Ok, part one selesai. next entry I nak upload gambar Things I like about my Bertandang day :)



4 comments:

Fariza said...

Subhanallah cantik :)
mmg x aci tp xpe. ambil masa. lgpun t/jwb > penting. :)

Wawa Yusoff said...

ehehehe.. mekasih dear... :)

~ NANA ~ said...

siyes suka ur baju...cantik sgt2!

Wawa Yusoff said...

nana : Thanks sayang.. baju kamu pun cantik sgt ok!