..::Wawa Yusoff::..: ..::ta.kaf.alif.nun.alif.nun::..

Tuesday, June 14, 2011

..::ta.kaf.alif.nun.alif.nun::..

salam semua. yup, wa tau mmg dah mlm utk hapdet. Dah ni je mse yg wa ade kot. Ni pun thru phone je. Nak harap wa on laptop? Belum habis loading da lalok. Hehe. ok,esok hari rabu dan 16 days to go. Tekanan yg semakin dirasai. Tambah pulak bila otak ni nak buat mcm2. Tp bila pk balik x ckup masa. Maka kekecewaan seperti menarik rambut sambil lari keliling rumah akan berlaku.

Betul org ckp, lagi dekat hari,lagi sensitip la korang akan jadi. Sangat tepat! Mcm wawa, asal orang salah ckp je mulela aku nak menyentap. Bila tgh buat keje kena kacau, siaplah kena jeling. Haha. Pastu kalau setakat muncung ni mmg tipulah kalau orang x nampak. Dahi kerut 18 ratus. Ko ade?? Haaa..ye! Sangat stress! bukan apepun,cuma otak ni x berenti b'pk. Risau kan mcm2. Hish, takut pun ye jugak. Risau segala hal yg akan berlaku semasa majlis. Dan kami sentiasa berdoa agar semuanya lancar dari awal, hinggalah ke akhirnya.. Amin.



*eja betul2 tajuk entry.teka kalau korang terer :)

7 comments:

optimus prime said...

tekanan..hahahha

Nurul Hajar said...

tekanan itu indah:)

cikFM said...

tekanan.. yeayyy dpt.. ehhehe..meh adiah.. :P sabar ye.. nnt mesti rindu nk wat prep lpas kawin (ceh ckp mcm dah penah kawin je.. hehe)

♥ Kasut Pink ♥ said...

takpe, tekanan tu hanya utk 16 hari je lg.. :)

nida-razak said...

wawa..xpe..xlma lg..nida doakan semoga semuanya berjalan lancar ye.. =)

Ms. Fiena said...

haha semangat2 i tulis2 tajuk tu. memule ingt tekun. haha

Wawa Yusoff said...

optimus : wah, pantas kamu ye :)

hajar : indah.. sangat indah. hehe :)

cik.pinky : Yup,sikittttt je lagik!

nida : Thanks u dear.. amin :)

Fiena : Tekun ye...?? x berapalah nak tekun sangaattt... :p