..::Wawa Yusoff::..: ..::3::..

Tuesday, June 28, 2011

..::3::..


hamik, x cukup besar lagi tak tau la. lagi 3 hari nak kenduri besar.
(malu konon nak kenduri tulis kenduri kawen... hik3)

Ye, lagi 3 hari dan wa masih lagi kat ofis. Boleh?? hisshh. Jujur ye, memang rasa menyesal jugak x cuti awal2. konon nak jimat cuti. ha, rasakan. datang ofis pun dah x leh buat keje. Dok pk ape lagi yang belum settle. Tp alhamdullillah xde ape. Sejak kenduri untuk Petugas tu, rumah pun da 70% kemas. yang mana patu alih dah alih. So tinggal urusan peribadi jela nak kasi settle.

Listing few things yg belum settle.

1. Pomander Ball lagi sebiji

2.Hantaran lagi 5 dulang belum gubah. Sebab yang 5 dulang ni semua makanan. dalam hari jumaat kot baru kasi settle.

3. Baju nikah belum hantar laundry lagi
(dry cleaning + Steam Iron)

4. DIY bantal kecik utk Deco bilik.

5. DIY Doorgift VIP ade lagi 8 botol belum settle
(Reben habis. baru beli semalam. malam ni boleh siap)

Alhamdulillah x banyak dah.

Sasaran malam ni (banyakla, ko ingat SKT)

  • Gantung Tabir Bilik. gantung awal2, so menjelang hari nya esok segala kedut2 tu hilang.
(Yup, Deco bilik pengantin DIY)

  • Selesaikan VIP Doorgift

  • Check baju Nikah sebelum hantar ke laundry. kot2 mana ade beads yang tercabut kasi betulkan balik.



**Lagi 3 hari ke...?? bukan 3 bulan...?



18 comments:

~ NANA ~ said...

dh dekatttt :)

cpt settlekan semua2 tu...hihi

Anonymous said...

wa..keje lg..??? bgs2..pekerja yg rajin..hahaha
nnti jie kawin rase nye jummat pun keje lg..hahaha
~JiJiE~

Wawa Yusoff said...

nana : Mesti.!! :p

Jie : Iyolah tu.. silap2 dia yg cuti TIGA minggu... hahah :D

Adawiyah A.Halim said...

waaaa...nak kawen dh...sy yg ketar lutut...hahaha...

Wawa Yusoff said...

Adawiyah : Takleh tido malam dah ni tau x... :)

Anonymous said...

hahaha...insya'allah..dlm perancangn...hehehe
tp keje sampai jumaat..;p
~JiJiE~

♥ Kasut Pink ♥ said...

mesti dedebor thp gaban ni. Abes bile start cuti sbnrnye wawa?

tqahmisdar said...

dah dekat! semoga dipermudahkan segalanya.. amin.. =)

norinaomar said...

la..cuti awal je la

tumpang debor sekali hehehe

Wawa Yusoff said...

Jiji gile..! gediks lebih. haha :D

Cik.Pinky : Tahap gaban hijau. hehe :D
insyaallah Khamis. Lambat kan cuti? biasanya B2B a week early dah holiday..

Tqah : Thanks so much Darl :)

Byzura Mj (By) said...

semoga dipermudahkan segala urusan!

veesakura said...

chaiyokk wawa!! me pon byk gak tak setel lagi nih. gigih wawa, time2 ni keje lagi. me, konpem dah takleh fokus.hehehe

K.I.N.A said...

3 bulan tu kina..haha..3 hari tu wawa..

Wanie said...

wah cepatnye..lagi 3 ari je lagi..
nape x cuti lagi..huu

dah lame sy tak singah sini..:)

UyaRayza said...

bestnyeeeeeeeee...good luck dear hehehe

Cik Kasut said...

hahahahaha 2 ar...pepandaey jer tulis alasan dh bercuti kunun...rasa bersalah x skrg nie????hahahahahah gelak jahat....

Anonymous said...

hahaha...
ala giler n gedikz skali je..bkn salu..hahaha :p
~JiJiE~

Hunny Kitty said...

good luck n semoga semua berjalan lancar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...