..::Wawa Yusoff::..: ..::jantung seperti berdangdut::..

Monday, May 2, 2011

..::jantung seperti berdangdut::..




Daisypath Wedding tickers



fuh..fuh....fuh...

ngam2 lagi 2 bulan.

ini bermakna, segala persiapan mesti 100% settle dalam masa 1 bulan 2 minggu.
Cuaknye rasa.

xpe2, buat pelan2. meh kite check ape lagi yg x settle.

Bunga dada penanggah :
tinggal nak pasang pin dengan duit je ( 60 biji)

Felt Handbouquet untuk Nikah & bertandang :
DONE

Barang-barang hantaran :
DONE

Doorgift VIP :
70% done

Baju Nikah Mirzal :
DONE

Baju Nikah wawa :
DONE

Gubahan Hantaran :
20% done

Guestbook :
2 buku : tinggal nak hantar Jilid je


Alhamdulillah, dah tak banyak. insyallah boleh settle semuanya dalam masa yang ditetapkan. ececeh. padahal dalam hati cuak gedebeh :p



tak payah Hana Tajima sangat lah kau wawa.
hahahahaha.


10 comments:

~ NANA ~ said...

i lagi 39 hari tp byk jugak lg benda remeh2 yg x settle...adoiii

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

fulammakkk..cik bunga tumpang b'debar jugak ;) bilelah turn cik bunga kann.. -__-

Memang kejam pagi² da buat MAK marahhh!!! isk3...

*luv Syahnia* said...

wahh msti takleh lelap memlm kan
dear..tkenangkan hanya berapa
bulan saje sudah mnjadi istri org ;)

Wawa Yusoff said...

cik.nana : kamu mesti lagi gigil dari wawa. hehek :p

cik.bunga : kamu mesti marah sama MAXIS..! buat keje x betul..

cik.ain : tidur yg semakin kurang kualitinya... aduusss :(

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ahaha...bkn cik bunga tp mak, kekeke... cik bunga kene tempias jekk :P

Nak hadiah tuttttt dari Cik Bunga??? kui..kui..kui

Orked said...

ehem!tanak bagi kad kat i ke nokkk

Wawa Yusoff said...

cik orked : kad pun belum siap lagi. camne nak bagi. Tag kat FB je aci x..? hehehe.

akan sampai jugak kepada kamu nnt. sabar ye cik.orked :)

Yuna Heri said...

Wawa... bestnya dah banyak dah settle! Saya lagi 16 hari, cadar pengantin pun belum beli!!

aDieyZa said...

semoga segala yg dirancang berjalan lancar ye dear.. sekarang ni wawa kena lebih banyak bersabar, tenang n senyum k.. barulah naik seri nanti..

Wawa Yusoff said...

Yuna Heri : kamu ni biar betul..? xpe2, sewa je kat butik nnt kalau x sempat :)

adieyza : t.kasih banyak2 dear... Tang naik seri tu memang kena AMIN lebih2.. haha :)