..::Wawa Yusoff::..: ..::Baju oh Baju::..

Sunday, May 1, 2011

..::Baju oh Baju::..

hehehehe. tgh sengeh2 manja sekarang ni. hati senang. baju nikah da siap. eh? dah cerita kan..?

puas hati sangat dengan baju nikah. design sendiri tau. sekarang ni tgh DIY veil nikah pulak. oklah, nak tunjuk korang baju nikah wawa. sebenarnye rasa mcm terover design. da mcm baju bersanding pun ye jugak... sebab wa buat Jubah Dress. Dahla beaded lace, tu yg nampak mcm heavy sgt tu.  Takpelah, yang penting wa Puas Hati sangat! Kalau wa cerita tentang tailor mesti korang x caya. Berbaloi2 :)

Proudly Present....!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


alamak, camera masuk air pulak.


I'm Sorryyy!!!
(nada Amir raja lawak)
hihihihhik :)




8 comments:

norinaomar said...

wahh..bestnya baju nikah dah siap..

me220784 said...

dekut nak tunjuklah tu, blurkan buat apa :p saya marah nie!!

wa, nanti btol2 kamera ko masuk air, mcm kontot. hahahahahahahaha, gelak jahat aku!

Cik Emi Deraman said...

xsabar nk tgok ur bju la..boleh la snap ngn camera laen plak :P

WillBemrs said...

mesti cantik bj nih... xsbr nk tgkkkkkk..!

LittleSunshine said...

adoiii suspen..br nk tgk...hehhehe

chemil ila said...

ala...br nak tgk...hehe

miey anna said...

cepatla kasi lihat..hihi ^_^

Wawa Yusoff said...

norina : humn, best2. sangat best :)

Rozi : sila doa yang baik2 sikit ye..! hehe :p

cik.emi : ehem2, bawa bertenang. 2 months 2 go :D

willbemrs : alhamdulillah, cukup cantik di mata wawa dah memadai dah :)

chemil ila : hehehe. akan ditunjukkan jugak nanti.. 2 bulan je lagik... egege :D

miey anna : sabr..sabar, nak kena asap dulu bg naik seri. muahahaha!