..::Wawa Yusoff::..: ..::Reedem::..

Saturday, March 19, 2011

..::Reedem::..

Korangggggggggggg.....

meh sini wawa buat entry riak malam2 bute cenggini. pastu dengan berlagaknye nak cerita semua selagi boleh. huahuahua..!! amacam, ade mcm gelak setan tak..?? haha

ingat x haritu wawa citer psl nuffnang kasi 4 tiket wayang free sempena birthday.. wawa da redeem ok. da selamat di gunakan da pun. hehe

bukti : nampak tak..?? nampak...??
pastu kan, jusco plak bagi Kupon wayang lagi. Buy 2 free 1. sajeje x nak kasi kami dating berdua kan.. kena bwk "pak guard daaa".... haha

first 2 tickets kami tgk cerita mechanic.


sampai sekarang wawa x paham kenapa pegi tgk citer ni. sumpah kejam!

cerita pasal pembunuh upahan. memula nak tgk sebab dia punye director EX-director filem Com-Air. my feveret tau x. so maybe high expectation kot utk citer ni. so, a bit frust la jugak. but Overall ok ok je.  But mirzal was enjoyed this movie. Man......... huh!

the last 2 tickets kami pi tgk Merong Mahawangsa. and this time rasa berbaloi sangat!! hehe
and this time, mirzal plak yang terkebil2... ahahaha.
Begitulah kami...... Kurang sini, lebih kat situ, kurang kat situ lebih kat sini...

hehehehe



6 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

wahhhh...seronoknyer dpt tiket free... nak jugakkk :(

*luv Syahnia* said...

bessttt dpt free
smbil dating2..

lame rasanye cik ain
tak dating same en.tunang
hehe

ctmah said...

syoknyee wawa!buleh tgk 2x kan :)

ctmah said...

dear..i tag u join contest..ada masa join hokay :)

Susu said...

Bakal suami dan bakal isteri memang tak perlu sama.

Berbeza itu rahmat.

Tapi mesti bersedia untuk memberi.

Tak boleh harap nak jadi penerima je.

Susu said...

Bakal suami dan bakal isteri memang tak perlu sama.

Berbeza itu rahmat.

Tapi mesti bersedia untuk memberi.

Tak boleh harap nak jadi penerima je.