..::Wawa Yusoff::..: ..::NO komen::..

Saturday, March 5, 2011

..::NO komen::..

hai korang. perasan x blog dalame x update.
Lately ade beberapa perkara yg jadi sampai buat kan wawa sangat tertekan. Tp xde kena mengena dgn hubungan or dugaan bertunang ke ape. Tapi lebih kepada apa yg jadi dengan keadaan sekeliling..
Hanya Allah yang paling TAHU.

entry kali ni lebih kepada nak kurangkan stress dalam kepala.  pernah wawa terjaga bangun pagi dan termenung kosong hampir setengah jam memikirkan apa yang jadi dan kenapa perkara ni perlu jadi. dan kebelakangan ni jugak wawa insomnia. Masuk bilik pukul 9.30 mlm tp 2-3 pagi baru wawa nak lelap. memikirkan kerenah manusia yang takde sape pun yang boleh jangka. Cuma kadang2 wawa pelik. kenapa wujudnya orang yg suke mempertikaikan keikhlasan orang lain sedangkan kadangkala dia pun merungut tanpa sedar.

Orang kata, lagi banyak kita cerita keburukkan orang lain, lagi banyak keburukkan kita yang Allah akan bukak. kata orang, kalau nak menilai seseorang atau sesebuah cerita jangan dengar hanya dari SATU VERSI. Kalau x nak dengar dari VERSI yang lain then, kan lebih baik TIDAK menilai langsung.

Apepun.........Wawa da bukak buku baru dengan jalan cerita yang tersendiri. Andai ade orang yang ingin menokok tambah dari cerita tersebut,TERPULANGLAH. Yang ASLI tetap ade pada wawa dan selebihnya wawa hanya BERSERAH.  Dan andai masih ade orang yang nak mempertikaikannya TERPULANGLAH.....




PS: hari-hari pun memohon agar diberi kekuatan untuk menjalani hari yang mendatang dengan lebih tenang...


2 comments:

me220784 said...

kuatkan hati, bersabar okey! allah tak menguji diluar kemampuan manusia. chill!!

anaztasias nora aira said...

nasihat yang baik peringatan diri saya juga..