..::Wawa Yusoff::..: ..::xde idea::..

Wednesday, February 16, 2011

..::xde idea::..

pergerakkan semakin perlahan.. memerlukan motivasi diri yang kuat untuk bangun berjalan dan meneruskan perjuangan untuk........................... 
menyiapkan DIY bunga dada yang tertangguh...!!
Teeetttt...!! ape?? korang ingat ape..? hahaha.

arini nak balik awal. nak habiskan masa kat kedai barang perantin. nak curik idea. selagi cantek wawa nak copy. itupun klu amoi kat situ x ikut dari belakang. klu x baru nak angkat camera da kena sound x bleh amik gambar.. citpodah!

mungkin cheeze choc secret recipe dapat membantu.. ngeh3 *gelak setan*

 
 
P/S : ade 3 tag yg belum sempat buat. esok ade netball. weekend dating ngan family. ngantuk sgt sekarang ni. oklah, nak gi tido jap. Jgn jadi gile. ko kat opis sekarang ni wawa. sila hantuk kepala kat PC sekarang.


5 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

Ha kan, x suke la klu ade SA yg ikot2 ni.. Nak pilih2 brg pon ssh. Tunggu je la kite panggil nk bantuan br dtg.. psssttt wawa.. ade pic best2 upload lah cnie.. ;P

Lieya said...

Uiskkk giles r, rajinnye diy munge dada sendiri?? bagus2 bleh tempah kalau mcm nie..ehehehe

*luv Syahnia* said...

rajin kot akak bt sndirik..
bagus2

cik ain yg sgt tak
kreatif..hehe
beli siap je..huhu

Wawa Yusoff said...

kasut pink : tau xpe. annoying gile kan. lemas.

lieya : setakat 60 ketul tu boleh la nak buat... hehehe :)

ain : alahai dear, tgk la kat entry yg DIY bunga dada tu. senang sgt.tu psl berani nak DIY. tu pun x siap2 lagi... Liat. ehehe :)

Adawiyah A.Halim said...

tang cheese choc tu..mmg sgt membantu..hehehe =)