..::Wawa Yusoff::..: ..::BahuLu::..

Wednesday, February 23, 2011

..::BahuLu::..

pagi ni blog walking kejap...biasalah, amik mood yg bagus utk kerja. datang2 opis nak terus buat keje mmg x ah kan :p

jalan2 kat blog Supercalifragilisticexpialidocious  dia bercerita tentang bahulu adela fav dia..
tetibe teringat kwn lama. dia sangatlah hantu bahulu. wawa penah tgk dia habiskan satu balang besar kuih bahulu. perut dia mcm stokin bleh mengembang walau apepun muatan yg ditelan :)
kalau hidangkan air teh O dengan bahulu, dari pagi sampai pagi pun dia boleh hadap...



Haaaiiissssshhhhhh...

7 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

Peminat no 1 bahulu kwn wawa tu..

LittleSunshine said...

love bahulu too..my grnma selalu buat bahulu tradisional..suka =)

Lieya said...

Makan panas2 lg dap nie...yummyyyyy

Renee Meow said...

meowmeow hyeee...

thanks for following by blog.. follow u back dear.. ;)

meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

farahfatihah said...

mkn bahulu ngan air kopi sedap tau hehe

*luv Syahnia* said...

bahulu panas2 kua dr oven
sodapp tak terkata ;)

R-yu said...

hmmmm....saya tau org itu....kalau raya umah kita...dia akan tolong habiskan stok bahulu kitakan....hmmm

saya pn sama cam awak..ari tu mkn cekodok pisang...teringat plak sahabat lama tu....ayat dia camni 'kalau dah 2 ari pn...ttp dimakan..'
...hmmm....

normal jer kalau teringat...bt senyum sorang2 jer...