..::Wawa Yusoff::..: ..::Saya sedang Tidur::..

Friday, December 24, 2010

..::Saya sedang Tidur::..

Ini kapla sudah semakin pusing. mood blogging pun merosot. haish. x tau kenapa. mungkin stress barangkali. biasalah kan. hidup. mcm2 nak kena hadap. Bila apa yang dirancangkan x menjadi mesti selalu nak marah2 kan.


kalau lah masalah tu datang dalam bentuk fizikal yang boleh kita nampak kan senang. boleh kita amik, letak tepi ataupun masuk dalam laci or buang je... So, x payah pikir panjang kan.. 
Kalau lah ada Magic Wand...


PLINGGG....!! Da lesap.. itu pun KALAU...


Tapi bila masalah tu datang dalam bentuk rasa hati, kekacauan jiwa dan kesesakkan akal..
macam mana..?? mampu nak lari...???.

ok

 saya mahu tidur sekarang

Krrroooooohhhhh........


No comments: