..::Wawa Yusoff::..: ..::Muyi::..

Tuesday, December 28, 2010

..::Muyi::..

muyi, bukan myvi ok. muyi bermaksud melawat/menziarah. cakap jawa. hehehe
last sunday wawa and frens went to visit intan's & zaim's baby. so cute..!!
her name is Nur Qiesya Zafina. with her dark black hair and tan skin tone she's sleep as beauty as princess.

Nur Qiesya Zafina
Lepas tu kami kacau dia angkat sana cubit sini. kerut2 muka dia. marah sgt kena kacau. dan yang paling hebat ini budak kicik, wawa kena kencing dengan dia...!!!!

sib baik la bukan najis.
hahahahahahaha....!

a little gift for cutie little pie. muuahhh...!!

Lama jugak lepak umah intan. actually nama dia siti ufridah. x sempat nak tau kenapa panggil intan. tp ini mommy sgt comel. 

Tahniah intan and zaim. semoga Qiesya jadi anak yang solehah dan mendengar kata. insyallah. amin



6 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

Ala intan, name depan kite same la... ufridah tu unik namanye ye..

wawa yusoff said...

oyeke, nama wawa pun intan jugak la :)

~ mizzAmy ~ said...

chomel nyer. nih mesti sama baya dengan my niece. leh geng lah nie. hehehe...

R-yu said...

org kata kalau kena kencing/berak ker..budak tu suka kt kita.......dia nak buat mak angkat kot....

*luv Syahnia* said...

cumel...
akak ada naluri keibuan tu..hehe


salam pkenalan :)

Wawa Yusoff said...

mizzamy : sgt comel. boleh sekolah sama tu nnt :)

R-ayu : ha'ah, ye. si bulat kat umah tu pun kadang2 terlepas pandang ni plak nak menjadi mak angkat. no...no.. :p

syahnia : keibuan la sgt...ibu tiri yela.. haha :D