..::Wawa Yusoff::..: ..::Kami bersama CAKE::..

Monday, December 13, 2010

..::Kami bersama CAKE::..

cerita selepas majlis aton..
masa kat kenduri tu kami terliur2 je tgk makanan kat hantaran tu.. cupcake la, muffin la, kek bagai... hiissssshhh... teruja sgt. so shida pun buat pe'el kan,dia kata kan, terasa nak mkn kek plak kan. so sebagai kawan yang berjiwa sensitif *geli* wawa pun rela hati je menemankan shida ke secret recipe la.. yessss...sgt lazat kek pilihan kami ptg tu..

cop3. tgk ni. special dari wawa utk aton.
design by me.. hihihi. ton, hope u like it :)
cheeze choc + white choc macademia

sangat yummy tau x..!! both cake sgt2 sedap. air plak wawa amik choc milkshake and shida punye air x ingat. tp mmg sedaaappp.. sampai kembung2 kami ptg tu.. hehe

agenda kat SR xde pape pun. just girl chat. tuje.. 
kan shida kan...??


No comments: