..::Wawa Yusoff::..

Thursday, December 30, 2010


hari ni last day kite semua keje utk tahun 2010. maklumla kan harimau kita menang. Bravooo...!! walaupun wawa x tengok. tgk update kwn2 kat fb sudah. tp yg pasti bab cuti tu mmg amik tau sangt2 la. hehe.
MasyaAllah. rasa macam x sedar tahun 2010 ni berjalan. apa yang dapat kita dapat, kebaikan, keburukkan yang kita da buat sedar atau tidak..?? azam tahun 2010 ni pun x capai lagi. dah nak kena create azam baru walaupun tiap tahun pun aku mmg mcm tu.. :p

macam-macam yg jadi tahun 2010. wedding kakak, pastu kakak pregnant. apsal sume ckp psl kakak ni ok tuka, wawa dapat bonus, di risik, bertunang. aishh. mcm2 la. ada yg seronok ada yang tidak. biasalah kan da namanya pun hidup.



Sebenarnye nak menghadap tahun 2011 ni lagi wawa takut.
Nak kena kawen kan..? eh yeke..? bukan i ke yg memang gatal2 nak kawen..? ni sume mirzal punye pasal. byk sgt umurnye. eceh, tetibe nak salah kan dia. haha :)


Wawa sentiasa berdoa supaya keputusan yang wawa buat ni betul dan tepat..
InysaAllah.


Penghujung 2010 ni tidak berjalan dengan baik. kalau korang perasan ade entry jiwa kacau sikit. macam-macam yang jadi yg perlu memerlukan wawa untuk berfikir panjaaanggggggg sangat. kadang2 sampai fedap. But then bila pk balik,
Life is about a risk. If u dont take that risk, u dont have a life at all

Apapun wawa mohon agar setiap urusan dan perancangan dapat berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. dan semoga Tahun 2011 dapat memberi kan kehidupan yang lebih baik buat wawa keluarga serta rumahtangga yang bakal dibina.

INSYAALLAH.AMIN.


6 comments:

me_220784 said...

saya doakan tahun 2011 membawa rahmat dan kebahagiaan buat kamu! :)

Wawa Yusoff said...

amin. TQ..TQ. hehe =)

LittleSunshine said...

JOM SAMA KITA DOA SEMOGA PREPARATION BRIDE 2011 BERJALAN DGN LANCAR...AMIN.....HAPPY NEW YEAR

farahfatihah said...

happy new year.....wawa

Wawa Yusoff said...

LitteleSunshine : InsyAllah, moga urusan kita dipermudahkan. happy new year :

Kak farah : TQ, same to u kak, happy new year :)

Susu said...

Jangan risau-risau, nanti muka kurang seri masa naik pelamin.