..::Wawa Yusoff::..: ..::Wataboringweekend::..

Saturday, November 27, 2010

..::Wataboringweekend::..

hurmn, korang...wawa sgt bosanla.. ari sabtu yg xtau nak buat ape... nak jalan-jalan pun xtau nak pegi mana.. so lepak umah menghabiskan masa.. tp ok gak, dpt carik blogwalking and webwalking utk cari ilham deco hantran, bilik perantin, mini pelamin... pastu dpt buat listing utk brg2 kat dulang. nnt wawa update eh.

ok, pagi ni wawa dpt goodnews. mam nak sponsor 1 dulang and ayu pun nak bg 1 dulang. suke3..! alhamdulillah... rezeki. ayu nak bg gubahan bahulu ikan and mam plak bagi custom design choclate wrapper. sangaattttttt suke..!!!

 Gubahan Bahulu Ikan : Comey

masa memula ayu yg suggest utk  custom design choclate wrapper ni. and wawa terus bekenan. so wawa da plan utk order choc yg kecik2 tu then letakdlm balang kaca cantek utk letak atas dulang.


tp bila pagi td dpt berita kata mam nak sponsor wawa pun terus lepas tangan.. x nak pk dah. hehe.
pagi td ayu ada ckp utk bg gambar kat mam. maybe mam nak tempahkan yg mcm ni kot..

Apepun yg mam tempah wawa terima dengan tangan tebuka. x ckup tgn kaki pun boley... hehehe
 Bunch of Thanks..!! XOXO..!!



2 comments:

optimus prime said...

hahaha..nak kawin dah ko ea???

Wawa Yusoff said...

hahah, insyaallah... :)
siot jek ko gelak2 kan... tgh pening ni pk mcm2.. Gggrr...!!