..::Wawa Yusoff::..: ..::memekak nak tgk harry porter/rapunzel::..

Monday, November 29, 2010

..::memekak nak tgk harry porter/rapunzel::..

ngangkung = ngangkang
yeke..??? hahahahha. bengong nih. ok, hari ni wawa mmg hyper cket. dr pg x reti nak duduk diam. b'ckp sampai penat. hari ni wawa da dpt gambar so bolehla hapdet. semalam pg tgk ngangkung

Ngangkung bermaksud bercangkung sambil melakukan pemujaan.eceh, tetibe blog wawa jd kamus dewan. pasni jgn ngengade korg tanye aku ape maksud 2 alam plak. jawapannye nye senang je.. 2 alam bermaksud, filem yang tak bleh blah. eh2, sejak bila wawa tuka bidang kewartawanan ni.. tetibe plak nak buat provokasi mcm ni...sebenarnye wa x tgk pun cerita ni, lgsg x menarik perhatian. lagipun filem ni kan mendapat kritik hebat
ade pernah wawa baca kat paper. filem ni tak bagus dan propa je lebih. entahla, wawa pun x tengok...

ape ni..? da lari tajuk. cettt..!!
cepat lupe diri ni.. dush..! dush..! dush..!
tgk ni. org x sedar diri. bgambar ngan batu nesan pun sengeh2 lagi... ish3.
*insap sekejap*

mmg kelakar. tips nak tgk cerita. jangan pk ape2, just enjoy je. sebab cerita ni komedi seram. mmg da nama pun komedi, mcm mane nak seram kan.. memang kelakar. tp yg best nye mesej yang nak disampaikan tu berkesan dan mudah difahami.. cerita yg sgt ringan dan menghiburkan. sinopsis korang bleh baca kat sini

kita makan dulu...!!! chicken lasagna yang meleleh air liur... *sluurrrpppp*


NEXT.......!!!

|
|
|
|
|
|
V

puas da wawa sengeh dengan harapan mirzal bersetuju utk tgk cerita ni... tp gagal. 
barangkali x cukup manis. uhukhuk :(

 -bYe-




PS : paham x ape kaitan dgn tajuk entry....?? kopi ape yang x de rase...?? kopiker la sendiri....




6 comments:

Norhayati Rostam said...

Macam best je Rapunzel tersebut.
wahaha~
Adeh, wawa.
Lapo terus yati ni.

Wawa Yusoff said...

yati : hurm tula. kwn2 yg da tgk sume kata best.
lagipun wawa mmg suke tgk katun mcm ni.
feeling2 princess gitu. hehehe

Norhayati Rostam said...

Dah mula berangan la tu.
wahaha.
Takpe2.
Satu hari nanti jadi queen terus.
wee~

wawa Yusoff said...

berangan la best.. rasa mcm nak terbang..~
hahahah

insyaallah.. AMIN :)

gatey kan..? kihkihkih :p

Norhayati Rostam said...

haha.
Takpela gatey2 pun.
Dah sampai seru.
hee~

Susu said...

Ayu dan comel sekali