..::Wawa Yusoff::..: ..::dari suara tomok ke suara ella::..

Thursday, November 18, 2010

..::dari suara tomok ke suara ella::..

ohok..ohok.ohok..!!
yess.wawa batuk. sekarang ni wawa bersuara Wann dan ade jugak perasan boleh nyanyi lagu bosanova dengan cemerlang serta perasaan pandai menyanyi lagu2 ella seperti rama. *nyanyi sambil gedik2 lentok* bak kata kwn wawa (armelito) bagai bernapas dlm lumpur... maksudnye ape ntah. sesak napas la tu kot....

entry sebenar kali ni nak cerita psl demam... owh, demam..sgt diduga rasanya... wawa jarang demam. but this time punye demam rasa x larat sesangat... 1st, selsema berpanjangan selama seminggu sampai suara pun da jadi mcm tomok mse nyanyi lagu sejarah mungkin berulang.... serious x sedap.. (eceh, klu x sesema suara ko sedap ke wawa) bila ckp, banyak hurup H je yg keluar.. hahahah.

aritu demam teruk, badan ni rasa mcm sgt lesu mcm nak kena demam campak dlu... kat opis kesejukkan yg sgt2, pakai jacket + shawl.. sgt2 x selesa bdn.... bila x sehat mulela nak merengek je... bila balik kerja....mirzal la jd mangsa... kat medai mkn pun byk songeh.. mihun sup pns pun da x reti nak tiup da... sanggup temenung tgk sampai sejuk.... last2 mirzal yg tiupkan ... hahahah. ngade2 giler. (mekasih ye sbb lyn org). Sampai umah plak, bdn makin panas. 39darjah celcius (pinjam termometer doktor aqil) Bila kena air, mcm kena siram ais...kesejukkan sampai menggigil..... Pastu mak plak yang kena layan... mula2 mintak picit kpale je pstu smpai ke badan plak mak kena picit... hehehe.. syg mak!!!!

Tuan tabeb cakap wawa demam sbb hingus yg terlalu pekat dlm rongga idung. mana x nye, nak hembus x kuar, nak telan pun x de yg masuk...tesekat je...bila de sminggu tu yg jd virus maka demamlah wawa... Tapiiii...semangan nak bercuti, menyebabkan wawa beriya2 utk sehat....haruslah kan, kalau x mmg merana lah x dapat ikut....dalame da plan....

dan harini, alhamdulillah... suara tomok da xde, tinggal suara vokalis cranberries je.. wah!!


bye~



1 comment:

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit