..::Wawa Yusoff::..: ..::nama dia kontot::..

Friday, October 29, 2010

..::nama dia kontot::..

Klinik
e'eh, masih boleh berjoget..?? Harussslaah... nak buat ape syahdu kan...?? hehehe. bukan wawa la yang masuk klinik.. tapii... si kontot ni...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ye.inilah si kontot. nama dia. sbb dia mmg kontot. xde bontot dan mempunyai bentuk padan yang pendek. x seksi langsung meh


ini kisah nye..tayar depan masuk paku + botak. jadi mmg la kena tuka 2, 2 siap buat aligment sekali. pejam celik da 2 tahun da kontot ni berkhidmat setia dgn wawa. alhamdulillah... x banyak masalah. cuma nasib masing2 la. tengok cermin tu.. indah kan..? ok, masa ni cermin baru tuka 2 hari sebab retak kena batu. sejak retak tu adela dlm 6-7 bulan gak kereta ni bergerak dgn cermin yang retak..
power kan? kan? kan?

ingatkan nak bia sampai 2 tahun tp dah semakin teruk + bahaya, maka tuka la jugak.. Cermin + Viper baru RM 315.  Lepas tu tuka tayar plak RM 260



Ok.. Saya DIET. sekian~





No comments: