..::Wawa Yusoff::..: ..::Listing : Done::

Monday, October 18, 2010

..::Listing : Done::

ade komen kat entry jalan terkedek- kedek tu.. kakak wawa (ayu) telah tinggalkan maklum balas. di sini wawa ingin mengupdate segala persiapan yang x berapa nak siap.. hehehe (will update later)

klu ikutkan wedding date nye lame lagi, tp bile da buat listing xde la lame sangat.. tp belum lagi la sampai tahap berpikir nak gugur2 rambut.. 






ok, listing wawa da buat (tinggal nak approve je), seperate kepada bulan dan tarikh2 yang terlibat untuk perlaksanaan pembelian barang2 hantaran serta tempat2 yang bakal di kunjungi. hopefully dapat membantu wawa & mirzal utk membuat persiapan. Listing barang2 yang nak dibeli pun ade. dari barang hantaran sampai la ke reben2, bunga, dan ape2 sahaje yang terlibat.. termasuk baju nikah.... NIKAH..???? Trrrr....trrr.... trrrrrr.... aiyo.., lembik lutut sudah ni.....




5 comments:

salfaizura said...

haa baru anda tau lembik lutut ye..haha..tak pe wawa..welcome to B2B club..so kite wat preparation sama2 k..dun be gelabah nanti terus tercabut lutut nanti

Lebah Merah Jambu said...

hahahaha. yela zura... sama2 la kita ber'serabut bersama.. =)

salfaizura said...

memang serabut...yg penting perancangan mesti ada baru tak kelam kabut sgt kot kan

Lieya said...

Hahaaa.. bile majlisnye dik oiii???

Lebah Merah Jambu said...

insyaallah jun kak. tarikh da dpt dah. nnt kite update :)