..::Wawa Yusoff::..: ..::Diriku Ber'couple' Lagi ~ Part Three::..

Sunday, October 3, 2010

..::Diriku Ber'couple' Lagi ~ Part Three::..

selepas semua persiapan selesai, detik jam tu pun dengar mcm makin kuat je.. bila da selesai makeup and pakai baju semua sempatla amik2 gambar. ini penting. sbb bila majlis da start, mmg confirm punya x kan sempat amik gambar ngan family. so masa tgh tggu rombongan sampai wawa grab je mana2 ahli keluarga yg ada and amik gambar ngan dorang (tu pun ada yg x dapat sbb masing2 sibuk) Frust jugakla sampai rasa nak tarik2 rambut sambil lari keliling rumah.
*Hugs & Kiss*
rombongan dari pihak lelaki sampai lepas zohor, kiranya majlis bermula on time jugakla.
perbincangan agak pendek sebab kebanyakkan yg nak dibincangkan telah disebut pada majlis merisik aritu. termasuklah tarikh nak langsung dan lain-lain..

Alhamdulillah...kata sepakat 2 keluarga telah diperolehi and sesi wajib pun berjalan dengan lancar..

sesi perbincangan

jantung mcm nak tekeluar tau x..
alhamdulillah..selesai sudah
kamu : Terima Kasih ye


Mums :)
dua-dua pun cantek :)


1 comment:

mama leen said...

macam cincin tunang aka.. tapi sekarang dh ketat