..::Wawa Yusoff::..: ..::Raya 2010::..

Monday, September 27, 2010

..::Raya 2010::..



aloha kwn2.. maaf ye. rase nye byk sgt citer wawa xdpt nak update.
oklah, hari ni curik mase sikit utk update cerita psl raya

 ~sayang bonda~
 (xde gambar tgh cium bapak)


alhamdulillah tahun ni dapat beraya dengan semua adik beradik kecuali abang. dia balik kampung (kelantan). yg lain semua raya kat umah mak termasuk la kakak wawa yang baru kawen tu (mam).


  gambar 2 hari sebelum raya : malam before abg gerak ke kelantan


Sebenarnye raya pertama je yang best sgt2. sbb semua ade. pagi raya kedua semuanya balik kampung. mam balik sepang ayu plak balik sg.petani. termasuklah sang aqil yang nakal. terus sunyi je rase umah. tinggal wawa berdua je ngan awon + mak bapak. sgt sunyi seh.

so kitorang mmg x bejalan kemana-mana sebab x cukup korum(betul ke eja cmtu)
weekend tuh, bila semua dah ade baru la berjalan raya reramai.... (tp sy xdpt join..huhuhu)

apepun, wawa x melepaskan utk beraya bersama kawan2.. walaupun rumah yg kami pegi tahun ni x semeriah tahun-tahun sebelum nya yg penting kami dapat berkumpul beramai-ramai, berkongsi cerita, menyakat dan disakat =)



No comments: