..::Wawa Yusoff::..: ..::Hari Bapa::..

Monday, June 21, 2010

..::Hari Bapa::..




Semalam ---> 20.6.2010 merupakan hari bapa..
Hurrmnn...hari ni rase mcm nyesal plak sbb smlm xdpt nak ucap and celebrate ngan bapak. ntah, kenape ntah. wish pun x...Tapi..... x bermakna wawa lupa bapak...

Ingat lagi masa kecik2, wawa ni bkn lah anak yg baik. sgt nakal. sgt suke melawan dan Sangat DEGIL. ok, kamu tau dah kan. layankan aje... saya tau kadang2 kamu marah...

Tapi bapak x..dia x mrh, dia x pukul, dia x rotan... tp wawa kena denda.. hahaha
paling x bleh lupe masa dajah 2. Mase tu da nak maghrib kot...Tak ingat ape salah yg wa buat tp yg pasti sbb melawan la... Kena denda ngan bapak berdiri depan Reban ayam.... ahahhahaha. mmg  xboleh blah.

Selamat Hari Bapa...
Buat bapak wawa Mohd Yusoff B. Adnan.. bapak adalah lelaki yang terhebat dlm hidup wawa..
bersyukur dilhahirkan sebagai anak mu..
 Doa wawa....
Supaya bapak dipanjangkan umur, sentiasa memperolehi kesihatan yang baik..
wa harap bapak bahagia disamping mak dan kami semua...


Sayang Bapak SANGGATT.... MMuuaaaahhhhh...!!!

1 comment:

Maria said...

hahaha....tak leh lupa haku yg bab kena denda depan reban ayam tu...kui kui...ko ni la..mengimbau kenangan lama lak..pastu ko lari kan wa?????....rasanya ko sengaja protes pastu msk kt dlm kebun kelapa sawit tu..kalo tak silap la...