..::Wawa Yusoff::..: ..::Entry Pertama::..

Friday, June 11, 2010

..::Entry Pertama::..

Buruk ke..??
Buruk kan..??
Bila da tukar jadi x suke plak....
hurrmnn....Mengade.

Janganla tanya kenape wawa tuka layout... Sebab dalame sgt da pakai layout tu.. Tapi cari2 layout yg len x jumpe plak... ni pun wawa pakai layout kat blog lagi satu.. Eh?? yea...wawa ade blog lg satu.. tp di privatekan sbb utk bacaan sendiri je... x elok la nak bg org len baca sbb p'kataan kat dlm blog tu sumenye kejam2 belaka... lagipun blog lg satu tu utk luahan rasa hati je... bila persaan yg melampaui batas dah dtg...blog tula yg menjadi pencatitnya.. ah.abaikanla. xpenting pun.

sebenarnya sedih gak blog ni da b'tuka...xpe2 layout yg asal masih dlm simpanan...nnt bile2 je klu rase nak tuka,wawa tukala.. :)

Lapar sudah nii..... bye...(",)


No comments: