..::Wawa Yusoff::..: ..::Adnan's Annual Family day::..

Thursday, May 13, 2010

..::Adnan's Annual Family day::..

 PART 1

Hari Keluarga 2010

8 & 9 mei 2010..seperti yg telah diwar-warkan sebelum ni.. tarikh ini adalah sambutan hri keluarga tahunan bagi family kami ... (my father side actually...)

ok, susahla nak citer panjang2.. sbb banyak sangat aktiviti.. xpe2.. utk u all semua (poyo, mcm la ramai sgt reader blog ko kan..haha) meh wawa citer detail sikitla...

saje je nak tempek gambar sendiri. nenenene (*,*)

8 May 2010
bertolak jam 8.30a.m. dari umah gerak 2 kereta..
9.30 am. santai2 kat R & R seremban utk mkn2.. 
10.30 am camtu kami terus gerak ke umah penginapan kami di A'famosa Resort Melaka..
A'famosa Resort.. Best..!

sesampainya di sana, agak mengundang kekecewaan sikitla bila bunglow yg kami duduk tu TAKDE PADANG... Uuuwwwwwwaaaaa ;(
gila.. mcm mana nak buat sukan ni..? 
keputusannya, guna jela ruangan kecik kat tepi bungalow tu..


inilah antara acara yg dipertandingkan :-

Siapa Lebih berat
Kitar semula
Carpet Terbang
Gelembung Production
Transporter
Puzzle - kanak-kanak
Charlie Chaplin - kanak - kanak
Lari Bersudu - kanak - kanak
Lari Berhalangan - kanak - kanak


--> Part 2 menyusul....

No comments: