..::Wawa Yusoff::..: ..::CuTi PanjanG::..

Wednesday, February 17, 2010

..::CuTi PanjanG::..


Mari bercerita aktiviti sepanjang cuti pada CNY 2010 ini
pasti, ramai yg berehat & bertenang serta menghabiskan masa b'sama keluarga ataupun y tersayang...

Tapi wawa??? Rehat ke...??
Harapaaannnn....!!!

First of all...
Happy chinese new year
&
selamat tahun harimau...
RRooaaarrr.. ahaks...!!


Haiiyaaa...belum tulis da rase penat.. nampaknye korang semua akan turut merasai kepenatan cik lebah ini yg x rehat langsung pun cuti ni..

Ari sabtu.. 13.2.2010.. Terlibat dgn Sukan KKM utk acara futsal di segambut..
first time la terlibat ngan tournament futsal utk event yg agak besar..
selalunye netball je... n for my record...
saya sudah jatuh Chenta ngan futsal...!!
Weehuuuu...!!!
masa 6.2.2010 aritu terlibat ngan netball..

~baru abis game..bepeluh2 lagi ni..hehe~

~sgt teruja semasa warm-up~

pastu ari ahadnye, pergi b'shopping ngan mak & kakak kat s.alam dgn cik as..
sbb mak nak cari kain utk org Rewang
(ahli gotong - royong org kawen)



~bergambar sementara tunggu mak bayar~

Ari isnin plak shopping lagi... kali ni terus ke nilai.. aiyak..!! jauhnye.. motifnye adalah utk membeli bunga pahar
(wedding mam)..
pastu terus ke seremban bg menjemput En.Lebah saya
(oopppssss...ini blog saya, sukati saya la nak tulis ape )



~x mampu nak dtg dekat amik gambar..Terik sgt..!!~

Pada ari selasa pula...menjadi supporter utk football team KSKB sekaligus menjadi penyokong kuat bagi En. Lebah saya di SMK Sri Garing, Rawang.. Sukan KKM... seharian kat sana.. sgtla kelam nya muka saya ni... Sgt terik & sgt pedih...!
Apapun, sgt berbaloi kerana KSKB hantar 2 team dan mendapat tempat ke-3 & Naib Johan daripada 32 pasukan yg bertanding...
Johan dimenangi hospital Ampang

Cuba carik, kat mana hari rehat saya...???
Xde maaa.... sy sgt penat skrg ni...

No comments: