..::Wawa Yusoff::..: ..::DISEMBER::..

Wednesday, December 2, 2009

..::DISEMBER::..

Glitter Words


hurrmnnn...
kenape dengan disember ye???
Sebenarnye...disember ni banyak sgt kenangan buat wawa.... malam td.. fon wawa berbunyi dgn bengongnye... ingatkan org call ke..msg ke...rupenye bunyi reminder.. yg bertulis...
"selalu dengannya..6" wakakakakakakak.. nak wawa campakkan aje telefon ni....
Sabar jela.... mule2 tu termenung gak...tp pastu rase lawak plak bile bace ape yg t'tulis tu... coz wawa sendiri x ingat psl benda tu..psl reminder tu lagila x bape nk ingat coz tu fon lame... Terdetik juga dlm hati bertanya.."apa yg dia tgh buat skrg ek??"... Tapi 2 minit lepas tu...
"Ahhhh!! Lantakla situ.. Xpenting pun!! X Kan wawa pk lagi da psl dia..! Tido lagi best..."
ZZZZZZZZ.............
Mesti korang x pham kan??? hehehe:) itu medan drama yg berlaku kat diri sendiri mlm td.... xpela... abaikan aje... hehehehehe. by the way, for the past 6 years, dicember mean a lot to me... Apa yang jadi sekarang adalah ketentuannya... Xpernah rasa menyesal atau kecewa atas apa yang berlaku... sebaliknya..
BERSYUKUR...
ok, dah3....malas nk cite panjang pasal cintan-cintun ni... x syiok =)

This year punye disember rasenya lagi best.. Sebab ape???? sebab ramai kawan2 rapat wawa nak kawen.... every week ade undangan tau... bestnya tgk dorg kawen....
Specially to my ex-housemate iaitu
RAIHAN BT ABU HARIS... budak comel ni nk kawen da 19.12.2009...
insyaallah pada hari ulangtahun kelahirannya yg ke-23 tahun ni Raihan akan dapat hadiah yang paling istimewa buat dia... HUSBAND... B'day an 21 disember...

~bunting utk majlis raihan~

::TAHNIA
H::

ok, cukup2 la tu cerita untuk disember ni.. apepun, wawa seronok dgn life sekarang..
much, much, much better....
To my lovely family & fren... MMMUAAAAAHHH!!!!

No comments: