..::Wawa Yusoff::..: ..::when flu attacked::..

Tuesday, June 2, 2009

..::when flu attacked::..

Arini aku x keje...Bkn Ponteng... tp x sihat.. selsema melanda... suara pun da sengau yg sgt2.. pg td pgla ofis, konon2 mcm kuat... pastu nak amik ubat sbb kamis-sabtu aku ade kursus kat cherating, so klu boleh xnakla sakit... xbest... Jd aku pun terusla memandu ke Klinik Kesihatan Kuang... (maklumla kerja gov.ni kenela gi klinik gov. gak..) So ble sampai klinik aku pun pgla ke kaunter amik nombor(1041) n tinggalkan I.C. Nombor mse tu 1035. alhamduliilah x ramai..Aku pun lepakla tggu nme aku dipanggil utk byr RM1.00.

Xlame lps tu aku dgr attendance kat ctu sebut "ni sape no.1401 ni?" cam no aku je tu.. aku pun gi la kat kaunter nak byr... sekali die kate.. "dik, mne i.c? awk bg Kad RHB bank ni..." wakakakakaka! malu sungguh aku mse tu.... aku bleh x prasan lgsg aku bg kad bank... maklumla wane kad RHB bank dgn I.C kan x jauh beze... same je birunye.... Addusss... Sengal betul aku rse msetu.... Dgn muke tebal aku pun thegeh2 kuakan i.c n klip balik kat no.aku td n tggu wat kali ke-2.....

So bile jpe M.A tu dgn sore yg sengau n batuk... terusla aku dpt M.C... Tp yg xbestnye tu dpt ubt batuk air yg wane itam tu... lemah betul aku tgk... satgi klu mkn ubt tu, ubt x msuk tekak lagi aku da kuakan isi perut aku... WEK!!! xsuke ubat Air!!!


~ubat aku n MC aku~

To All....jgela kesihatan baik2 ek.. musim dmm, btuk n selsema skrg ni....

2 comments:

Maria said...

hahaha.......ape la sengal benar smpai bg kad RHB tu....kih..kih..kih..

Zima Yusoff said...

wakakakaka..... sengal nye wa.

Akak pun ada history pasal kad RHB ni. Masa tu nak amik duit kat ATM..akak pi cucuk IC kt machine tu. Pelik, sbb tak masuk2. check2 balik..itu IC daaa.